Pozycja strony www w wynikach wyszukiwania
09:02Dobre i złe praktyki w tworzeniu treści pod SEO W tworzeniu treści pod SEO - jak we wszystkim - możemy być dobrzy, ale i nie do końca. Istotne, abyśmy uczyli się na swoich błędach, a bardzo dobre praktyki utrwalamy. Poniżej przedstawiamy porady zawierające zarówno najczęstsze usterki, jak i najbardziej pożądane rzeczy przy tworzeniu treści pod pozycjonowanie. Nie skupiajmy się tylko na jednym słowie priorytetowym - wpychanie go na każdym kroku, gdzie tylko się da nie przyniesie nam niczego odpowiedniego. Piszmy krótkie, treściwe zdania i akapity - ludzie i wyszukiwarki doceniają je czytać i jest to wspaniała praktyka! Nie piszmy pod ilość - to bardzo częsty błąd. nie, artykuł nie musi posiadać dwie tyś. znaków ze spacją. Nie musi ich mieć nawet 500. Ważne, by był przydatny i wyczerpywał temat. Miejmy cel - nie piszmy o ogółach. Konsumenci poszukują konkretów i tego oczekują od naszej strony internetowej. Stąd też miejmy w tym wszystkim cel - może nim być udzielenie odpowiedzi na jakieś pytanie. Sprawdzajmy się - pisarze są na prawdę bardzo często pewni siebie. W każdym momencie sprawdzajmy to, co napisaliśmy - ma to się czytać płynnie i być wolne od błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. Podsumowanie Promowanie strony w internecie nie zaczyna, ani nie kończy się na czymś takim, jaklinkowanie i choć zawiera się ono w jego obrębie,jest sporo innych aspektów, które w każdej sytuacji powinniśmy mieć na uwadze. Jednym z nich jest tworzenie wartościowych treści - zarówno pod kątem użytkownika, jak i robota wyszukującego. Przestrzegajmy zasad i twórzmy coś, co rzeczywiście się przyda, a na pewno odniesiemy sukces w marketingu internetowym. Sprawdź również informacje na stronie: linki z napów.
0 komentarze