Pozycjonowanie - ważne narzędzie reklamy w sieci
12:38Kiedy już będziesz wiedział, co będzie priorytetowym tematem i jakie informacje zamieścisz, będziesz miał łatwiejszy czas na określenie rodzaju słów głównych, które będziesz musiał umieścić na tej stronie. Liczy się też dobrelinkowanie.Zarówno to wewnetrzne, ale równieżpozyskiwanie linkówzewnętrznych.Jaki jest zasadniczy cel tej strony? Jakie są Twoje główne cele dla tej strony? Czy jest to sprzedaż produktu albo usługi, czy również dostarczenie większej ilości informacji, które mogą pomóc odwiedzającym w podjęciu świadomej wyborów? Znajdując priorytetowy cel strony, będziesz mógł skupić się na bardziej istotnych słowach priorytetowych, a nie ogólnych.Weźmy teraz intuicyjny przykład, by zademonstrowa ć Ci, jak możesz przeprowadzić badanie słów głównych. Jak zbadać odpowiednie linki zewnętrzne? Powiedzmy, że sprzedajesz usługi naprawy podgrzewaczy wody. Wykorzystaj to jako punkt wyjścia do swoich badań. Tak więc, dodaj naprawę nagrzewnicy wodnej do różnorakich narzędzi badawczych słów kluczowych, by pozyskać więcej sugestii na temat tego, jakie słowa i frazy ludzie używają do wyszukiwania tych usług. Zbierz zatem wszystkie istotne frazy, które odkryłeś przy użyciu powyższych narzędzi, a następnie pogrupuj je na podstawie takich rzeczy: Typ produktu: np. naprawa elektrycznych podgrzewaczy wody, naprawa ge-hybrydowych podgrzewaczy wody, naprawa podgrzewaczy wody AristonLokalizacja: np. naprawa nagrzewnic wodnych londyn, naprawa nagrzewnic wodnych w pobliżu [lokalizacja firmy]Cena: np. koszt naprawy ogrzewacza wody, kosztorys naprawy ogrzewacza wodyKażda grupa słów priorytetowych jest przydatna, ponieważ pomaga odpowiedzieć na dokładnie sprecyzowane pytania, które potencjalni klienci mogą posiadać na temat Twojego produktu albo usługi. To usprawnipromowanie strony w sieci. Pozyskiwanie linków, a odpoweidnia treść na stronie. Tak zatem, pisząc tekst swojej strony, upewnij się, że zawiera ona informacje na ten temat: Produktu: Jakie typy podgrzewaczy wody można naprawić?Cena: Czy istnieje specjalna oferta albo zniżka w ciągu tygodnia?Lokalizacja: Czy obejmują Państwo również moją okolicę?Właściwości: Czy twój zespół ma doświadczenie w naprawie różnorakich typów podgrzewaczy wody?Dodatki: Jak szybko ekipa może przyjść i naprawić nagrzewnicę?Jeśli twoja lista zawiera zbyt wiele słów podstawowych i nie wiesz, które z nich mogą przesłać ci więcej ruchu, spójrz na szacunkową miesięczną wielkość wyszukiwania, by spostrzec, jak spore jest zainteresowanie i jak na prawdę bardzo często ludzie poszukują konkretnego słowa kluczowego. W tym celu można korzystać z narzędzia Search Engine Optimiser, by uzyskać uwagi słów kluczowych, jak również szacunkową wielkość wyszukiwania dla Twoich słów priorytetowych. Źródło: pozycjonowanie stron oferta.
0 komentarze